Frisk snart?

Lördag med strålande sol, kan det bli bättre?

Ja om man kunde bli frisk någon gång! Börjar bli lite less på att vakna upp med ett ton snor och slem i halsen. Det är inte så mysigt faktiskt.

Mitt mål var att jag skulle kunna börja träna idag igen, men icke. Nu får jag satsa på måndag istället. För att jag ska kunna nå det målet gjorde jag något drastiskt idag. Jag tog en härlig men dock så slö promenad till Systembolaget för att köpa lite medicin. Efter en halvtimmes promenad var jag äntligen framme, just då kom jag på att jag glömt mitt leg. Det är inte lönt att testa utan leg för de kollar ju nästan alla under 30 ungefär. Men promenaden var inte helt bortkastad, hittade en skön badplats som hade 2 grustennisplaner brevid sig. Där lär man ska hänga till sommarn.

När jag gjorde ett nytt förök till att få tag i min medicin tog jag tvärbanan orkade verkligen inte med att gå en sväng till. Såklart när jag skulle tillbaka var det 10 minuter till nästa tåg. Då gick jag hem. När jag nästan var hemma mötte jag en gammal tant och en liten unge som gick och styrde ungens barnvagn. Ungen storgrät för att han ville styra barnvagnen men han nådde inte upp till handtaget. Då tänkte jag;

 "ja det kunde ju varit värre! Jag kan ju i alla fall styra barnvagnar"


Mirakelmedicin?


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha den va rolig!!

2009-05-03 @ 10:43:46
URL: http://topphalsa.se/mariaton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0