Student?

Kan börja med att informera om att whiskeyn faktiskt hjälpte, blev tillräckligt frisk för att kunna jobba i måndags. Jag ska nog börja köra den när jag blir långvarigt förkyld. Det blir ju en win-win situation så att säga. Man kommer in i ett skönt lugn samtidigt som man frisknar till. Har dock inte lärt mig tycka att whiskey är gott men om några förkylningar kanske. Ser fram emot nästa!

Idag var jag riktigt duktig enligt mig själv. Var ledig så jag testade på studentlivet lite granna, då menar jag inte festadet för det kan jag redan. Nej, jag åkte till studentpalatset och satte mig och läste lite ur min kära vän "Trading Guiden". Den är väldigt intressant, man kan t ex. läsa en del intressanta anekdoter om ekonomisk historia så som när Nederländerna gick in i en djup finanskris enbart på grund av att tulpanhandeln gick över styr ganska fascinerande faktiskt. Det var ganska skönt att sitta där och läsa. Det finns ju inte direkt så mycket annat man kan göra. Man kan inte prata med någon eftersom det måste vara knäppt tyst. Om man sitter hemma blir det svårt att ta för sig att läsa på grund av att det finns så mycket annat som lockar. Nu har jag bestämt att jag 1-2 gånger per vecka ska åka till något bibliotek eller annat lugnt ställe för att läsa lite.

Har nyss ätit middag, jag är fortfarande vrålhungrig. Jobbiga tider nu men samtidigt blir det roligt när det förhoppningsvis ger resultat.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Syrran

Good plan!

2009-05-06 @ 19:36:53
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Syrran

Good plan!

2009-05-06 @ 19:39:56
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-06 @ 19:48:28
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: mor

Skönt att du är på benen igen och att du skaffar dig nya vanor - kunskap är aldrig tung att bära! Lugn och ro är också bra för själen, vilket du tycks ha förstått! Matintaget förstår jag inte riktigt, behöver du hålla igen? Se i så fall till att äta nyttigt och mättande, t.ex. burgur, bönor, uppvärmd potatis osv.Lycka till med allt!

Kram

mor

2009-05-06 @ 20:20:15
Postat av: Månsson

Du vet vad man säger.

En Wirre om dan. Håller doktorn borta ifrån stan!

2009-05-07 @ 08:38:28
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Den kloke motionären

Hej

Whiskey ska du inte använda för att kurera dig vid förkylnning,hjälper bara tillfälligt,annars bara nedbrytande effekt på kroppen.

Börjar bli imponerad av dig hur du tar dig fram i ditt nya fria liv.

Vi hörs

2009-05-07 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0