Bror 25 år.

Det är väldigt olikt mig att inte kunna sova längre än såhär. Klockan är liksom 09:55, men det kanske har att göra med att jag sov 11 timmar natten innan. Nämnvärt är att detta blir första blogginlägget som jag skriver i sängen!

Bror fyllde 25 år igår och bjöd på middag. Syrran, Jossan, Alex, Nils och Bella kom över för att fira honom. Mycket trevlig kväll där huvudsamtalsämnet var bajs. Man kanske skulle kunna tro att jag var en av dem som hade mest att tillföra i den diskussionen men faktiskt inte! Vi kom även in på vilka kändis crushes man har och jag blev mobbad när jag sa att en av mina var Amy Diamond, haha varför då liksom?

Tog ett par bilder igår men alla blev dåliga och det slog mig att alla kollade bort. Men det är jag van vid, folk vill inte ha med mig att göra. Som Nils sköna anledning till att han aldrig länkar till mig;

- Jag skäms över dig!

Ingen vill ha någonting med Isterbloggen att göra;








Alex var den enda som bjöd till lite granna. Han ville dra med mig på gayklubb men jag var lite för slö och svensk för att sponta dra ut igår.





Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0