Ytliga Henrik

Jag har fått otroligt mycket kritik för att jag varit helt jävla VÄRDELÖS på att uppdatera isterbloggen den senaste tiden, detta tar jag som ett positivt tecken. Folk bryr sig om min blogg, faktiskt! Blir du lika paff som jag? Förmodligen... Kommentera gärna, det är det som gör att man får inspiration att uppdatera oftare. Men som min trogne vän David brukar säga och nu citerar jag, "Har man inget vettigt att skriva ska man låta bli". Det är detta citat från honom som gör mig lika förvånad varje gång när jag besöker hans blogg.

Okey, okey. Jag brukar inte skriva att jag skämmtar på bloggen men nu måste jag erkänna att jag gjorde det alldeles nyss, David Månsdotter du gör ett sjuhelvetiskt bra jobb ska du veta!

Hmm, det var inte såhär mitt inlägg skulle se ut men jag spårade ur lite grann. Så vart var mina tankar? Tankar? Åhh NEEJ, lågt!

Aja, ne det jag tänkte ta upp var hur det kan komma sig att man vissa dagar känner sig grymt vältränad och andra dagar känns det som man har hängfläsk runt hela kroppen? Jag ska försöka träna bort så de där dagarna man känner sig som ett "fetto" försvinner. Mitt mål till sommarn är att jag ska kunna jobba som kalsongsmodell. Jag gillar att sätta höga mål för det känns som man kommer längre då. Nu vet jag ju att mitt mål är orealistisk men det kommer i alla fall hjälpa mig att hålla igång träningen.

Beställde nyss 4 kg Whey 80 plus en påse Creatine monohydrate för 599 kr, ord. pris 928 kr. Jag har verkligen gjort bra kap denna vecka. Ska bli intressant att testa Creatine, man ska tydligen bli mer uthållig utav det.


A och O.



Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Fan Henke. Brings tears to my eyes fan. Fan. :'''')



Och angående träningsbiten. Håller med som fan. Fattar inte hur man ibland kan känna sig som David Hasselhoff för att dagen därpå känna sig som.. typ Peter Griffin. Fast utan hans heta hemmafru.

2009-03-15 @ 18:58:07
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Anonym

Måste säga att lördagens damp angående din blogg updateee verkar ha gjort susen!!!!!111HEHEH



fyfan spårar till och med i blogg-inlägg



HELVETTE

2009-03-15 @ 22:08:28
Postat av: Rammsy

emooo mitt namn kommer aldrig med, rammsy da man som skrev dock

2009-03-15 @ 22:10:06
Postat av: Syrran

Borde jag också köpa en massa pulver tycker du? Creatine kanske vore ngt om man inte fastnar i maratons dopingkontroll. Men allt för att göra mitt lidande lite mer lindrigt!!!

2009-03-16 @ 23:23:15
URL: http://topphalsa.se/mariaton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0