Vid mordplatsen

Ni vet dubbelmordet som skedde på Götgatan 30 förra veckan. Idag delade jag post i just den porten. Tror jag gjorde det förra veckan också. Det var lite läskigt, tankten på att just där har det skett ett dubbelmord bara för en vecka sedan. Jag hade post som skulle delas ut till just den lägenheten där det hade skett. Men det var lite svårt eftersom dörren var ganska igenbommad och det stod att skedde en utredning där och att det var straffbart att försöka ta bort "igenbommningen" så hade inte lust att försöka mig på det bara för att dela ut ett brev till en som förmodligen är död.

Annars idag hjälpte jag syrran att bära in lite möbler hon har införskaffat sig till sin nya lägenhet som hon nu snart kommer ösa in i. Sedan när jag skulle hem kom jag på att jag inte någon nyckel till lägenheten, hade för brådis imorse för att leta reda på den. Bror skulle ju såklart inte hem ikväll heller, typiskt. Tur att syrran också bor i stan. Men det tar ändå inte bort det "typiske". Sitter nu här i Svedmyra och gonar med Situation stockholms dota i knät, lite plastigare än min om jag ska vara ärlig men fungerar bra att blogga på i alla fall!

Nej syrran säljer inte den tidningen, om det var någon som missförstod.


Henrik Hagström

 

Kommentarer
Postat av: mor

Situation Sthlm, ja. Du borde göra tydligare reklam för den - även fast din syster inte SÄLJER den, men hon SKRIVER ju i den och tänk på alla hemlösa som behöver få sälja...

mor

2009-03-18 @ 22:56:52
Postat av: Månsson

Till och med hemlösa har arbete... MEN INTE STORBLOGGARN!

2009-03-18 @ 23:20:39
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vet va du menar, känslan av att någon mördats där liksom. Min storebror va granne med kvinnan som halshöggs av sin man för några veckor sedan. Scary!



Sv: Är du seriös? Åhh va glad jag blir! Hoppas jag verkligen hon gör :D

2009-03-19 @ 09:34:47
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Den kloke motionären

Hej Ister

Du vet vad jag sagt om ordning och reda.Ett tips försök att ha lite bättre framförhållning med tiden,det lönar sig i slutänden.

Take it easy!

2009-03-20 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0