Vårkänsla

Skööön dag, fick sova ut ordentiget som behövdes efter denna partyhelg. När man väl vaknade blev man inte besviken, sol och vårkänsla ute! Det var ju inte direkt den här känslan man kan känna ibland "jaha man vakna så var den här dagen förstörd". Det är ganska fascinerade hur stor påverkan vädret har på oss människor, för jag hade inte direkt mått såhär bra om det hade regnat, nu är det inget som kan stoppa mig! Inte ens om jag fick välja bort vårvädret mot en regnig dag och att ha en tojt halvnaken stripptis brevid mig skulle jag göra det!....or?

Fick sådan energi av vårvädret att jag fräschade upp lägenheten ganska rejält sedan blev det mys ute i solen.


Behövs inte mer än såhär.


Jag och Rocky!

Nu har dock solen gått i moln så blir grotta in sig och glo på Heroes!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Dagar som dessa förbannar jag att min Rocky-prenumeration landar i Örnsköldsvik :(

2009-03-31 @ 17:39:55
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0