Ekeröligan

Tack Nordin att du påminde mig om att jag måste uppdatera! Men har varit lite halvförkyld nu de senaste dagarna och då ska man ju ta det lugnt för att det inte ska bryta ut ordentliget.

Har haft lite fullt upp med kablar också! Jag längtar till framtiden då allt är trådlöst!




I lördags var jag, syrran och brorsan ute hos Ekeröligan för att gratta vår kusin Rebecka som hade fyllt 20 år. Hon är så svår att få på bild, lyckas alltid komma undan på något vis. Nu använde hon sig utav rekvesita för att undkomma.


Riggen

Vi blev bjudna på en väldigt god middag och en massa vin såklart. Vi satt 7-8 timmar vid matbordet och diskuterade allt mellan himmel och jord. Det är så intressant att lyssna och diskutera med min moster Siw hon är så allmänbildad och kanske den mest intellektuella personen jag känner, så det blev aldrig trist. Givetvis var det inte bara hon som tillförde något till kvällen, vinet gjorde det tillsammans med oss.

Siw är ganska rolig, när vi satt och åt så drack jag mest vatten till maten eftersom jag blivit van med det.

-Men Henrik, gillar du inte vin?

-Glömt vem du frågar?

Och när  vinet tog slut i glaset var hon snabbt där och fyllde på, inte för att hon ville att jag skulle bli drucken utan för att hon är så himla generös och gästvänlig.


Vissa var kluvna i en del frågor. (Bror, Siw)


Här är de som verkligen styr och ställer i hushållet, en fåtölj var.


Ser ni katten längst till vänster?


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser ingen katt :O

2009-03-24 @ 22:55:42
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Månsson

Henke... "Det är så intressant att lyssna och diskutera med min moster Siw hon är så allmänbildad och kanske den mest intellektuella personen jag känner". Jag tänker anta att du menar av de människor du känner förutom herr Månsson.



Lev väl!

2009-03-24 @ 23:31:02
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Cecilia

Låter ändå som ni hade en trevlig kväll, sådant behövs i vardagen :D

2009-03-25 @ 00:14:17
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: aik

mycket bra henrik!:p

2009-03-25 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0