Knähealer!

Klockan 7 imorse blev jag väckt av att en av mina coacher ringde från jobbet, vaknade väldigt segt eftersom jag hade bara sovit någon timme då. Precis när jag skulle svara så la hon på. Jag ringde upp så fort jag kunde men det var upptaget. Sen när ja gkom fram så hade hon hunnit ringt en annan vikare så blev inget jobb, om jag bara hade vaknat 1-2 sekunder tidigare!

Blev dock uppringd några timmar senare och blev förfrågad om jag ville jobba från 11:30, glatt svarade jag såklart yeeees! Får se det som att jag fick sova ut lite i alla fall, eller vänta nu, min bror kom hem och började dunka electro från vardagsrummet.

På grund av för lite sömn i kroppen och lite halvtaskiga knän gjorde jag min postrunda en timme segare än sist jag gick samma område. Jag är sur på mig själv att jag inte har köpt nya joggingskor tidigare som jag hade tänkt, då kanske jag hade sluppit smärtan i knäna jag smått känner av. Men nu är det fixat, vi har ett adidas outlet bara några hundra meter ifrån oss så jag begav mig dit för att kolla om jag kunde fynda mig ett par joggingskor med grym dämpning. Visst kunde jag det!




Modellen heter bounce, så nu tänkte jag studsa mig fram som Dr. snuggles. De gick bara på 450 KR!!! Nedsatta från 1200-1300 tydligen.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Haha Snuggles

2009-03-12 @ 00:39:50
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: MARiATON

Finns tydligen fler snygga löpskor än mina :-)

2009-03-13 @ 09:31:37
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Cecilia

Jisses vad billiga om man tänker på att de verkar riktigt bra! Tror aldrig jag köpt så billiga skor någon gång... Hmm nu låter jag som en brat, menjag prioriterar skor framför mat. Man ska ju fokusera på det som är viktigt här i livet :P



Haha grejen är att jag ine behöver överdriva, min historia är så tragisk ändå.. Men kan va kul att läsa andras bloggar, typ "Jag har gått ner 10 kg på en vecka"... Hur är det möjligt!? Typ :D

Men visst är Amy söt... Men piloterna var såååå mkt snyggare (orgasmsnygga!)

2009-03-14 @ 12:17:29
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0