Me like Detektivbyrån!

Jobb idag, så jag var rätt seg på morgonen. Jag brukar alltid lyssna på ipod när jag är påväg någonstans, men nu hittade jag inte den innan jag drog iväg till jobbet. En del av de låtar som jag har lagt in är tysta en stund i slutet. Så när jag gick till jobbet tyckte jag att det var tyst så jag sträckte ner handen för att byta låt på ipoden, blev paff när jag inte hittade den. Som sagt rätt seg i huvudet då jaa!

Idag kom min protein och creatine från "gymgrosten"! Nu blir det åka av, kolla min bola blick!




Läste på Dagen Industri att min tremänning Maud Olofsson öppnar upp för euron till Sverige. Efter finanskrisen det vill säga. Detta tycker jag låter mycket klokt. Har redan skrivit ett inlägg om att vi borde gå med i EMU så orkar inte dra upp det igen, speciellt när jag vet att det är max 1% av läsarna som tycker det är intrerssant, vilket är lite tråkigt. Så jag ska fortsätta att skriva kommersiellt och "roligt".


Jag vet inte om jag är seg, men jag har i alla fall hittat mitt nya favoritband. DETEKTIVBYRÅN, vilka grabbar alltså. Störtskön musik! På länken kan ni lyssna på alla deras låtar. De har ett sound som smått påminner om Slagsmålsklubben, men Detektivbyrån kör mer instrumentalt de andvänder sig t ex mycket av dragspel, blir riktigt coolt. Älskar deras mystik i låtarna.

Här får ni ett smakprov:




Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Ja har man inte blivit klok på din musiksmak förut så blir man inte klokare nu iaf, men kan ju iaf säga att detta var typ sisådär 1000ggr bättre än skit musiken du brukar lyssna på :)

2009-03-17 @ 22:02:16
Postat av: Anonym

angående låten säger jag som jag brukade säga förr i tiden



MEN OOOOOOOOOOOOO

2009-03-18 @ 17:09:57
Postat av: Rammsy

fattar inte varför mitt namn alltid åker bort när jag kommenterar på isterbloggen



kukblogg!

2009-03-18 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0