En hård bloggvärld. Frågestund?

Det är inte alltid lätt att blogga. Folk förväntar sig att man ska uppdatera minst en gång per dag men samtidigt ska det inte vara tråkiga och innehållsfattiga inlägg. Jag själv vill heller inte skriva tråkiga och dåliga inlägg, men såklart händer ju det ganska ofta ändå, just för att man måste uppdatera!

Bloggvärlden är fruktansvärt hård och det har jag fått lära mig den hårda vägen. Istället som för Nils då han får skriva autografer och får en massa gosiga kramar av tjejer ute på krogen, så kommer folk fram till mig och säger att jag suger. Ne, det är inte rättvist. Menmen jag kämpar vidare!


Vad tycker ni läsare, skulle ni tycka det var kul med en liten frågestund? Där ni kan fråga seriösa och oseriösa frågor? Men om ni får seriösa svar vågar jag inte svara på i nuläget. Men om det finns något intresse fixar jag en liten mysig frågestund.

Blir sänga nu, GN!

Henrik Hagström





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara roligt med lite frågor.

2009-03-31 @ 13:34:45
Postat av: Månsson

Frågan lyder; Vad tror du om Millwall-Colchester ikväll?

2009-03-31 @ 14:20:15
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: aik

frågan lyder; vilka vinner allsvenskan?

2009-03-31 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0