Ollebolle olle ollebolle ulle ulle ulle, vilken jävla kille ulle ulle olle olle!

Yees, då var "skönheten" Olov psyk Edlund på besök, kul kul. Vi gjorde stan lite snabbt idag, åkte in och käkade lunch på Wook house som ligger nära centralen, man skulle kunna säga att det var gott så därför gör jag det, det var gott! Starkt passar mig bra. Stark mat till en stark person!....lugn nu Henrik!


Ollebolle, ollebolle olle ulle ulle!


Nämen tjennare!  Göde göde!


Ikväll blir det ös, vet inte vart det bär av men som jag bruka säga, får se vart kvällen tar mig. Ska försöka få tag i Martin gås Dehlin och gathra ihop oss med han och sitt gäng. Aja i vilket fall som helst kommer vi ösa! Kvällens mål: få så många personer som möjligt att tycka vi är störda eller tro att vi går på droger och såklart blir det en hel del spaning:


Kanske den bruden då? Förmodligen inte!

Hörs imorgon förhudligen.

Trevlig helg önskar Isterbloggen!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Pedr

OLLEBULLE SA TILL JULLE OLLEBOLLEBOLLEBULLE! SULLE

2009-03-28 @ 14:30:41
URL: http://brut.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe hoppas du får en grym kväll då, när det blir "ös" :D

2009-03-28 @ 16:54:27
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jorå jag gillar att gå ut ibland. Har dock jobbat på krog sen jag var 16 år gammal (olagligt jag vet) så tycker inte det är sådär "spännande" som många gör :P

Dock tillhör jag en sådan partyprissesläkt så jag behöver bara säga mitt efternamn så kommer jag in överallt :P Rätt soft!

2009-03-28 @ 23:02:20
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0