Min kära Amy Diamond! =(

Det kan inte vara sant, hur kunde hon åka ut mot de där super kommersiella solbrillegrabbarna? Jag förstår inte! Det råder stor besvikelse och sorg i lägenheten just nu. Jag, Rille och Nordin röstade alla på henne, hon är ju så himla söt! Varför gick hon inte vidare? Stor gåta!

Nu sitter vi och lirar Volbeat och kollar på melodifestivalen samtidigt, efter denna tragiska händelse halvbojkottar vi det med andra ord.



Min stora kärlek!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Addade henne på facebook just, hoppas hon accepterar! Hon är ju även frisör, man kanske ska dra och klippa sig i Norrköping?



Ikväll blir det utgång, Anton och David är på Metcallica dom joinar oss senare, jag uppdaterar nog imorgon om kvällens bravder, om jag inte är för trött och bakis de vill säga.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: aik

kära amy!!

2009-03-09 @ 18:39:38
Postat av: Den kloke motionären

Ister det låter intressant,hoppas du får kontakt.

2009-03-10 @ 10:35:24
Postat av: Cecilia

Haha va gullig du låter! Lite halvbesatt. Så sött!

2009-03-13 @ 16:33:07
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0