Life is hard sometimes.

Jahaja, idag jobbade man 11½ timma då! Skulle dra och träna efter jobbet, men när jag satt och väntade på t-banan kom jag på att jag inte pallade, klockan hade hunnit blivit 19 och man vill ju hinna ha lite fritid hemma så man kan slappa lite så att säga.

Jag missade t-banan sedan missade jag thetvärbanantrain precis också. Då blev jag så less så jag började gå hem med huvudet djupt inne i luvan och blicken neråt mot backen. Ville inte se massa äckliga människor.

När jag gick förbi fryshuset som är på vägen hem såg jag en massa folk där utanför. Då slog det mig, VOLBEAT!!! De skulle lira där bara bara en halvtimme senare. Där nådde min lesshet kulmen och jag blev smått ledsen över att jag inte skulle få se dem ikväll. Jag fick reda på att dom skulle lira där för två dagar sen och hann därför inte få tag i någon som ville eller kunde gå konserten. Vill helst inte gå ensam på en spelning men det hade ju lätt varit värt det om man tänker på det såhär i efterhand. Men som Ister brukar säga: livet går vidare och Volbeat dykert upp i Sthlm. fler gånger!


Helg imorgon, funderar på att ta en ganska lugn helg. Men för någon timme sen fick jag reda på att David, Nordin, Anton och Rille skulle på Metallica i helgen och dom skulle ut och ösa,  sååå det lääär ju sluta med att man sitter och super någonstans likt förbannat, vill ju gärna passa på när det är löst folk som kommer och hälsar på i storstan, jaja vi märker väl.


Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0