Ledig

Jobbade igår men som det ser ut nu är jag ledig resten av veckan. Helst vill jag jobba hela tiden men det finns fördelar med att vara ledig också. Det är skönt, utvilad, hinner producera musik till sommarens platta, kan träna bättre och äta bättre. osv. etc.
 
Till exempel som idag blev det en härlig middag. Pommes, kyckling, stekta ägg  och sweet chili sause.




Nu kanske ni undrar varför jag är så nöjd med denna middag. Svaret är att ni läser på IsterNeverForget-bloggen. Mat som man gör själv tycker man är mycket godare när man har gjort den själv. I det här fallet tyckte jag min torra och töra kycklig smakade utmärkt medan jag inte hade tyckt att en halvtör kycklingbit på en resturang hade smakat. Detta kan nog de flesta hålla med om? Eller njaa kanske min kära mor då. Hon är aldrig nöjd med sin egen mat, det är alltid något fel på den, men enligt mig är den som oftast klockren.

Säger hon bara såhär för att skryta om att hon är grym på matlagning eller är det bara att hon inte talat om att någon har sprutat eld i hennes mun med en flamethrower? Jag vet inte...


Btw. Amy Diamond accepterade mig på Facebook, hon har bara 108 vänner där så jag måste vara speciell på något vis?


Henrik Hagström


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar; jag ska försöka bättra mig och inte vara så hård mot mig själv, för det är så det är, jag går verkligen inte med håven - det är jag för gammal för...

Amy Diamond, ja även hon kanske tycker att du är speciell... Kram

2009-03-10 @ 22:43:08
Postat av: Syrran

Amy är söt ;-) men lite ung...kanske. Men det är ju du också. Ha hahah! Äh kör hårt pluttinutthenke!!!

2009-03-10 @ 23:22:49
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Den kloke motionären

Hej Ister

Va kul att Amy accepterade dig i sin facebook.

Din mat på tallriken ser god ut. (imponerad)

Du verkar leva "ganska" sunt.

Kör hårt Ister.

Vi hörs

2009-03-11 @ 08:25:27
Postat av: Perka

Vad fan var det där för Euroshopper måltid!? Det såg faktiskt inte gott ut.. Jag vet att du kan bättre, mycket bättre.

2009-03-13 @ 00:36:10
Postat av: Cecilia

Hehe det där såg ju allt annat än nyttigt ut!

2009-03-13 @ 16:32:10
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0