Försenad uppdatering

Jag har inte uppdaterat bloggen på flera dagar. Detta beror på att jag är bloggless. Vill ha min bloggdisign! Jag skrev nyss ett inlägg om att jag skulle lägga ner IsterNeverForget.blogg.se. Men jag tog bort det nästan på en gång, kändes för vemodigt att lägga ner en sån framgångsrik blogg. Får se hur jag gör i framtiden men tills dess kommer jag uppdatera så ofta jag orkar.

Men min helg då?

Jo den började med afterwork. Jag kom in lite efter de andra som gick på "AW" så det var bara att dricka ikapp dem. Det hade Henrik inga svårigheter med, han kan lägga in en hög växel bara han vill.

Fick jag ett SMS av Angelica där hon skrev att hon var sugen på utgång. Så vi bestämde att hon skulle komma förbi Sjöstaden och mitt hem för att ta ett par drinkar innan vi skulle vidare. Vi hade väldigt trevligt, tiden flög iväg. Blev chockad när jag insåg att vi var tvungen att ta nästa "the tvärbanantrain" tåget för att det ens ska vara lönt att dra ut och då ska det tilläggagas att klubbarna stänger tidigast 03:00 här nere. Tanken var ett vi skulle möta upp några av mina arbetspolare men Angelica hade så höga klackar så vi missade tåget. Men det var nog lika bra ändå, jag hade hunnit blivit sick trött. Hade ju faktiskt jobbat stenhårt i fem dagar.


Som sagt, TRÖTT!


Lördag då?

Låg i sängen till 15:00 ungefär då jag blev väckt av att min kära Mor som var utanför lägenheten om ville bli insläppt. Visste att hon skulle komma förbi men hade varit för trött för att stiga upp. Mor var här nere med sin nya man Sven-Olof som jag faktiskt aldrig hade träffat tidigare. Men han var verkligen jätte trevlig och rolig.

På kvällen blev vi "barn" bjudna på mat på det turistkära Pizza Hut, vi hade dock det trevligaste bordet på stället.


Ja se där ja!


Syrran var inte blyg med att pressa i sig pizzan!

Efter pizzan vandrade vi vidare till Norra Brunn. Det var sick roligt där, dit ska jag fler gånger kan jag lova! Özz nûjen, Aron flam, David druid, Ola söderholm. Stod för underhållningen, det gjorde de bra! Skrattade så mycket så jag fick tårar när Luleåkillen Ola drog igång showen.


Özz som höll i kvällens program.

När showen var slut drog vi vidare på Hard rock cafe för att hålla igång ruset lite. Men sedan sa vi åt de som var 50 plus att de inte fick följa med längre. Det var dags för en härlig "syskon utgång". Vi landade på Grodan, lööös musik där. När jag hade lämnat in jackan kände jag hur ljudvågorna från electromusiken som flödade ut ur högtalarna fyllde ut min skjorta, underbar känsla, precis som det ska vara. Blev stek på dansgolvet.





Jag såg Peder Fogelstrand där, haha. Ful kille det. Han stod bara innanför bardisken och drack på sina drinkar. Killen har ju inte allt för mycket innanför huvudet.










Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Grymt! Nej en sådan bloggpärla i bloggosfären ska inte lätt försakas!



Greven är kung!



Och ska din syrra verkligen unna sig det där smaskiga? MARiATON-löparN^?

2009-03-03 @ 22:57:46
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du tänker väl inte missa sommarens största bloggfest? :) Den 15 augusti samlas ett hundratal bloggare på Restaurang Mynchen i Stockholm för att äta (buffé), dricka (alkohol om man känner för det) och mingla tillsammans. I priset på 470 kronor ingår också en inhyrd DJ. All info, och också bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin BLOGGTRÄFF. Kika gärna in se vad du tycker. Lämna en kommentar hos mig, också om du INTE är intresserad, så vet jag att jag inte ska fråga dig igen. Det lönar sig att reservera plats redan nu, men bindande anmälan kommer under våren. Jag hoppas att du vill vara med, det kommer att bli en riktigt rolig fest! Notera att åldergränsen är 18.

2009-03-04 @ 16:02:57
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Syrran

David, lite får man unna sig!! Måste ju leva lite och itne låta maraton ta över hela livet...



Bra att du börjat blogga igen Henke, tycker jag :-)

2009-03-04 @ 23:13:50
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Angelica

Jag håller med din syster! Bra att du börjat blogga igen :)

2009-03-05 @ 18:40:21
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0