En helg i träningens tecken!

Gym i fredags, tennis igår och gym idag. Skönt med en helt vit och hälsosam helg, både fysiskt och psykiskt. Eller aa jag och bror unnde oss tre bärs i igår till slutspelshockeyn. Detta ledde till att vi båda blev väldigt sega på kvällen när vi lirade tennis, man lär sig av sina misstag.

När vi sitter på tunnelbanan på vägen hem från tennisen så fick vi stå ut med ett äkta sthlm-fjårtisgäng med tjejer. De var fulla och skrek galet mycket, babblade i mun på varandra, ja ni vet! En äkta fjårtisklassiker körde de också, de spelade musik från mobilen och försökte sjunga med i de äckliga RNB låtarna.

Vad är poängen med att spela musik ifrån mobilen i tunnelbanan på det där viset?

Vill de synas?
Det skulle jag inte ha velat om jag såg ut som dem iaf!

Kan man döda musiken mer än när man spelar musik ur mobilen, ljudet är ju knappast av kvalitet. Men och andra sidan var musiken de lirade redan död.

Tänkte lägga ut en film på dem här på bloggen men tycker nog synd om dem redan.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahah va elak du är!! "Vill de synas? Skulle inte jag vilja om jag såg ut sådär". Shit vilken diss!!



Sv: Är väl skillnad på att vara flum och flum. Jag menade läsare som bara tittar in en gång. Det betyder ju att man inteär vettig nog att de vill komma tillbaka.. Förstår du nu? :P

2009-03-15 @ 17:50:59
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Månsson

Den kommer!

2009-03-15 @ 17:55:09
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Cecilia

SV: Tror du missförstår mig med flit nu hörru ;)

Jag menar att om man har stammisar så innebär de att de tycker man har något vettigt att skriva. Ju mer vettigt, ju fler stammisar. Har man bara folk som kommer en gång men sen inte mer, ja då är det ju ett bevis på att ens blogg inte är så intressant.



Nu måste du väl förstå!?!?!

2009-03-15 @ 18:11:14
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Är ju för att man ska vara omtänksam så lägger dig bland favoriterna ;)

2009-03-15 @ 18:37:35
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0