Alone in the dark!

Var ledig igår, passade på att fixa ordning i min garderob och lite annat i läggan. På eftermiddagen blev träning, när jag kom hem slog det mig att jag inte hade någonting att göra på kvällen. Fick tipset av Johanna att jag kunde se Twilight. Lät som en bra ide så jag gick till affärn och laddade upp med choklad och Cola Zero. Jag vet inte hur det är med er men jag uppskattar filmer dubbelt så mycket när jag sitter och kollar på dem själv. Man kommer liksom in i filmen på ett bättre sätt, inte massa oseriöasa kommentarer som förstör stämningen eller någon tjej som är i närheten som är mer intressant än själva filmen. Ne, man ska sitta själv i ett kolsvart rum under en filt men götta.




Ni vet att det kommer en ny lag i April va? Film- och skivbolag får rätten och tillgång till att plocka fram ip-adresser på dem som laddar hem film och musik, så var försiktiga. Men frågan är om det blir som förra gången då det blev olagligt att ladda hem. Först var alla rädd att åka dit men sen efter ett tag brydde sig ingen längre ungefär. Vi får se hur det artar sig den här gången,

Nu menar jag inte att jag laddar hem film och musik! Nej, för det skulle jag aldrig göra jag är ju en hederlig medborgare som aldrig bryter mot några lagar. Jag ville mest varna er som gör det.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha ne du skulle aldrig ladda ner va? :P



Sv: Jo kanske var en liten överdrift, men jag älskar skor (A)



Haha låter som du har två läsare... hellre trogna läsare än mängder av flummare. Så känner jag iaf!

2009-03-15 @ 17:37:55
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Pedr

Aha, det är där the magic happens :)



Spray n pray brorsan

2009-03-19 @ 18:41:09
URL: http://brut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0