Yrväder.

Idag åkte jag och David in till stan för att kopiera upp våra CV:n och för att möta upp Johan Boman. Det var ganska intressant. Grabben har inte varit här i Stockholm på över 13 år. När vi kom till sergels torg var det liksom hakan ner och "SHIT VA COOLT, det är ju här man firar alla idrottshjältar".

Tror nog han är den gladaste men dock den yraste personen i Sthlm just nu. Han skulle nog inte överleva en vecka här nere med det höga tempot.

Imorrn ska jag klippa mig och sedan ska jag tona håret. Dum som jag är låter jag yrvädret Johan Boman tona mitt hår. Kan det bli annat än kaos? Menmen man lever ju bara en gång. "I'm living on the edge"



Lunchade med de söta syskonen boman i kungshallen. Frida ser inte allt för glad ut över
att få träffa sin bror. Vilket är fullt förståligt.

Nu blir det första tvättning i mitt liv, kan bli intressant. Önska mig lycka till!

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Lycka till. Du ska få ta i mina skitiga kalsonger nu så som jag fick ta i dina när jag skulle duscha! HA

2009-01-15 @ 17:05:18
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack=) hm ok, man kanske kan ta något annat istället:)

2009-01-15 @ 20:19:36
URL: http://brunettj.blogg.se/
Postat av: mallan

vafan, synd att vi inte hann tona det hemma istället. Tro om boman kan göra det lika bra som jag?

2009-01-16 @ 16:42:35
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: Nils

Regel nr. 1 ät INTE i Kungshallarna

2009-01-21 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0