Ös, ös ...

Ös, ös ÖJSS!

Snubblade in på förfesten hos Emil Källström rätt sent eftersom jag hade varit ute på Ekerö och kollat på min kusins fotoutställning. Riktgit tojta tavlor! Men i alla fall så hann jag komma in en stund hos Emil och ta ett järn innan vi drog vidare på söder. Där öjste vi rätt hårt, elvispen flög över dansgolvet!

David påväg mot toan, blir stoppad av en vakt:

Vakt: Du har nog druckit för mycket.
David: Nej är bara pissnödig.
Vakt: Nja du borde nog ta lite friskluft.
David: Om jag hade vart hemma så hade jag druckit 5 öl till.

David fick stanna.


Har inget mer vettigt att skriva så tänker inte göra det heller. Vill inte att det ska bli en "soussblogg". Ni får dock se lite mingelbilder från gårdagen.


Electro lovers! Jag ser förjävlig ut, måste raka mig! Som Tobbe hade sagt.


Anders var tydligen på besök i storstaden.


Tojt som tojt.


@ Emils

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Angelica

heej! Ja, jag hade jättekul :) Själv?

2009-01-18 @ 17:39:32
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: Lunkan

Åsså e han kär då, hö! :)

2009-01-18 @ 17:56:06
Postat av: Perka

Trevligt med Hajen! :) Dock en fråga Henrik, vad ska du raka för nåt?

2009-01-18 @ 18:05:44
Postat av: Pedr

Åsså har han inget att raka då, hö! ;)

2009-01-18 @ 18:20:53
URL: http://brut.blogg.se/
Postat av: Lunkan

Ne han har ju inte DE! :D

2009-01-18 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0