Städning?

GOD MORGON BLOGGEN!

Ehmf, jag menar Hej allihopa!

Eller skippa hej också.

Men iaf. städning, det sägs vara något nödvändigt. Ja vad ska jag säga, JA tydligen. När man flyttar hemifrån tänker man mer på sådant, kanske för att man vet att man inte har någon far som springer runt och plockar här. Men då ska det tilläggas att min far är extrem, han kan aldrig låta saker ligga framme mer än en sekund och därför får han skulden varje gång någonting försvinner även fast man själv är boven. Men faktum är att jag känner mig som honom ibland som man går runt och plockar.

När bror kommer hem hit till Hammarby sjöstad om 2½ vecka införs ett fruktat städ-disksystem, 50 kr för varje gång man inte tar bort efter sig. Oddsen på att han kommer bli rik är ganska små! Men ska göra mitt bästa för att han inte ska bli det. Så nu blir det städning.


Notera min frukosttallrik till vänster, vart ska man äta?


Som sagt.


Efter städningen. Ahhh det är lysande!

Kommentarer
Postat av: Idiot

Städa är onödigt. När du börjar se fotspår i dammet kan du dra fram dammsugaren. Fast det enklaste sättet är att skapa korsdrag. Öppna alla fönster och låt dammet rusa runt och "försvinna". :D

Sjuk tumme har du iaf. Sök hjälp.

2009-01-14 @ 13:48:36
Postat av: Annica Lindqvist

Oj oj oj, starkt jobbat med städningen! Och inte visste jag att du hade en blogg. Skoj, nu kan man hålla koll på vad du håller på med i huvudstaden.

2009-01-14 @ 14:33:27
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Misstänker att beräknad städ-tid var runt... 2 minuter? :D

2009-01-14 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0