Seghuvud

"Tag tre betala för 18"
"Ska vi inte ta de 20 för 2"

Idag är en sån där "seghuvudsdag" då man inte kan tänka korrekt, därav mina citat ovanför som sas när jag var på affärn tidiagre. Alla tråkiga skämt blir riktigt roliga, t ex. som när David drog "du kommer ta kål på mig" och höll upp ett kålhuvud.



David hittade en hockeymask på affärn


Kaffet verkar hjälpa på bilden iaf.


Ikväll firar bror och hans tjej ett år så jag och David måste fly lägenheten ikväll. Finns stor chans att det blir någon slags barrunda! Återkommer om det ikväll.


Puss/ Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: cohen

Klart jag har en blogg, vem har inte det liksom. IaLf så började jag i början på oktober :p Hur går det för er? ni verkar trivas :)

2009-01-28 @ 18:13:24
URL: http://sandycohen.blogg.se/
Postat av: cohen

Låter bra det :) Hur länge ska du vara där då?



Haha fan vad du håller på och rättar mig :o nej man säger som jag skrev, läs det igen! :b eller?

2009-01-29 @ 13:45:09
URL: http://sandycohen.blogg.se/
Postat av: mor

Så söta ni är, du och syster, även om det syns att du är nyvaken, men du är ju "söt" ändå! Du är riktigt kul, gillar det där med käresta, speciellt som du använt rätt verbform; has, (efter he, she, it). I övrigt tycker jag att du halkat tillbaka lite skrivtekniskt - se över stavning, ordföljd (ett ställe)!

Är jag en "pain in the..."? Det var meningen.

Som du märker gör jag mer än bara följer din blogg, jag förföljer!

kram

2009-01-30 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0