Psykfall

Det finns mycket konstiga typer här nere i Stockholm men det jag fick uppleva idag tar nog priset hitintills. Jag gick på stadens gatoour och dunkade electro (såklart) i min ipod. Möter en gammal tant, hon stannar upp och tittar bland annat på mig och skriker så högt att jag knappt hörde något av musiken längre. Uppfattade inte riktigt vad hon skrek men det var något om sjukdommar. Trodde att hon skulle anfalla mig, ganska obehaglig känsla. Men har ju tv4-sport hemma så har sett lite tjuvknep från UFC:n dom brukar visa där, så jag kände mig ganska trygg ändå.


Drog och spelade tennis i förmiddags, var grymt kul att komma ut på courten igen. Ser fram emot mycket tennis framöver!



Wonderful!


Tänkte att ni skulle få en skön bild på mitt fräsha näshål såhär på måndags-
eftermiddagen.

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: mor

Ja, det är ju tur att du lärt dig lite grepp så att du kan försvara dig mot dessa farliga tanter, men var försiktig så du inte tar i för hårt i hastigheten!!! Jag menar 188 lång, 90 kg? tung, en liten risk för detta finns ju om inte rädslan förlamar dig förstås!!! Förresten, är du inte rädd att brorsan ska skicka hem dig innan han ens har kommit tillbaka när han ser förödelsen i lägenheten. Bloggen går ju att se i Paris också! Tänkte inte på det, va? he, he...

2009-01-19 @ 22:17:39
Postat av: Anonym

Ja, det är ju tur att du lärt dig lite grepp så att du kan försvara dig mot dessa farliga tanter, men var försiktig så du inte tar i för hårt i hastigheten!!! Jag menar 188 lång, 90 kg? tung, en liten risk för detta finns ju om inte rädslan förlamar dig förstås!!! Förresten, är du inte rädd att brorsan ska skicka hem dig innan han ens har kommit tillbaka när han ser förödelsen i lägenheten. Bloggen går ju att se i Paris också! Tänkte inte på det, va? he, he...

2009-01-19 @ 22:20:44
Postat av: Syrran

Ah jag tror att du träffat "skrik- och tunnelbanetanten". Hon är för underbar.

Hon brukar gå i tunnelbanan, gröna linjen, södra delen. Fram och tillbaka i gången går hon och vrålar om hur hemsk mänskligheten är och att vi alla kommer att brinna i helvetet (ja inte hon förstås för hon är guds anhängare). Trevlig prick.

2009-01-21 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0