Living the dreeaaam!

Kan man bli lyckligare än när man lyssnar på riktigt bra house electro, trance. Jag kan ge er svaret direkt. Stekande och nekande form! Är man lite nere någon gång så är det bara dra igång lite electro och sväva iväg. Kort sagt en drogfri drog.

Kolla in detta!


Nu kanske DJ Tiesto är lite "mainstream" men han har ju sina mästerverk. Tänk er att stå där i folkmassorna och lyssna till detta. Då måste man ju upplevt det bästa som går att uppleva. Kankse inte så bra igentligen, för man kommer att ha så svårt att uppskatta allt annat i livet.

Men annars föredrar jag att lyssna på Ante Gustavio, jäkla härlig kille det. Hans musik är lite mer åt "deep trance" hållet.

Ikväll blir det utgång, elvispen kommer att gå het!!!

Kommentarer
Postat av: Lunkan

ååhhhhhhhhhh nej! fyfan finns inge värre!

2009-01-17 @ 12:52:40
Postat av: ister

tyvärr tänker jag ikke byta, men jag ska inte göra något med ditt rykte, :) skötsam ^^

2009-01-17 @ 13:55:06
URL: http://ister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0