Ister

Fått otroligt mycket mail om varför min blogg heter IsterNeverForget.

Historien om hur "Ister" kom till
.

Det började någon gång under vintern 02 när jag gick i sjunde klass. På den tiden lirade nästan alla Counter Strike, man var nästan konstig om man inte spelade det. När man lirar något spel över internet måste man ha ett "nick", som en slags  identitet. Det var svårt att hitta något som man kände sig hemma vid.

Mina syskon har alltid haft stort inflytande på mig, eftersom jag är yngst men dock inte minst av oss tre. Min bror Erik brukade nicka "DJ Ister" då han försökte göra egen musik eller när han spelade något datorspel. Så jag testade att nicka Ister, blev succé direkt. På den vägen är det. Sen blev det nicket Ister på olika sites och communityn.

"NeverForget" la jag till för att det var någon som fakenickat Ister. Jag tänkte att "never forget" borde vara lätt att komma ihåg och låter lämpligt oseriöst.

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Den där ister.blogg.se borde veta hut!

2009-01-20 @ 14:43:44
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: C Nordin

Neverforget heter chilllåten från Halo 2:P

2009-01-20 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0