Huvudvärken på staden

Gick runt på stan i sex timmar med förkylningshuvudvärk enbart för att vara lojal mot min sambo David, han hade diverse ärenden att uträtta. T ex. som att hämta ut en affisch i världens äckligaste "tunnel". Stank urin, piss och kiss där, inte det trevligaste. Inte nog med det, fick lov att gå till detta motbjudande ställe tre gånger om, eftersom bohemförsäljaren var borta de två första gångerna.


Ser inte så inbjudande ut va?


Var denna värd det? Aa kanske. Förresten syrran,
vad hände med mina 3 månader Rocky?

Huvudvärken släppte dock ett tag när de ringde från Citymail och sa att jag fick jobbet som brevbärare. Aldrig trodde jag att jag skulle bli så glad över att bli brevbärare. Men var bara ute efter ett jobb, vilket jobb det skulle bli hade inte så stor betydelse faktiskt. Nu kan jag iaf. stanna här i sthlm! Gratis träning på jobbet, inte helt fel. Nya Gustav Svensson månne? Det får tiden utvisa.

Blir tyvärr ingen del två av "Davildo skrapar triss" skillsen i skrapningen var inte lika bra idag!

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Idiot

Om David betalda för den där hiskeligt fula affischen så förtjänar han smisk på stjärten. Men jag vet inte hur ni behandlar varandra normalt så kanske har han inte alls förtjänat smisk.. Det kanske fungerar som belöning mellan er två.. :D



Börja memorera innerstans alla gator nu då! Kan redan se en bild av dig i mörkblå uniform och ful mössa.. Ser stiligt ut må jag säga..

Peace

2009-01-22 @ 18:37:16
Postat av: malin

grattis till jobbet käre vän!:)

2009-01-22 @ 21:41:02
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ha ha ja prenumerationen ja.... Den är fixad nu :-P



Me like reklampaus.

2009-01-23 @ 10:11:05
Postat av: Sandy

Grattis till jobbet då :)

2009-01-23 @ 17:42:53
Postat av: Henrik Hagström

Tackar så mkt! =)

2009-01-23 @ 17:47:17
URL: http://isterneverforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0