Hultsfred eller Peace and love?

Det är frågan nu, någon ska det bli. Någon måste det bara bli! Blir stordissen för sundsvalls gatufest iår kan jag ju lova!

Har ett kompisgäng som ska på Hultan, men tror jag även kompisar som ska på Peace and love. Tror jag inte pallar båda faktiskt. Peace and love har ju vuxit sig större än Hultsfred om jag har förstått det rätt. Men The killers ska på Hultsfred, det väger ganska mycket faktiskt.

Vart kommer man ha roligast?
Någon som ska med?


Jaa jag vet inte?


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: malin din gode væn

jeg ær intressert! jag skal med. de blir gøj

2009-01-31 @ 22:23:41
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart du ska med på hultan henke!!

kommer bli grymt ;D

2009-02-02 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0