Gårdagsfestan

Jag, David, bror och Nils försökte hitta en sportbar som visade MoDo. Det visade sig vara halvsvårt, men vi hamnade tillslut på ett O'learys där dom visade matchen på en jätteliten bildskärm. Gjorde inte så mycket eftersom det inte direkt slutade i succé.

Ansvaret för förlusten lägger jag på grabbarna hemma i banken som skulle stötta MoDo.
Gjorde dom det?
Neej!

Vakt på O'learys:
-Är alla över 20?
-Ja.
-Då vill jag se leg.



En måttligt intresserad Modosupporter.


Blablabla, senare på kvällen gick jag, Davildo, Danne the boy och Max ut. Hamnde på gamla club mera. Där öste vi på rätt löst!



The gang! Nya innegrejen, att ha sugrör i ölen hahaha


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men fyfan! Dricka öl med sugrör... haha!

2009-01-25 @ 19:09:16
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0