Fredags utgången.

Jahaja, blev förlust. Var kanske inte så oväntat eftersom Modo alltid förlorar på Hovet. Var bra tryck i hallen inte direkt nå "the reds" där inte!


Svebba småless när vi låg under.

Men i alla fall, gårdagen. Boman styrde upp en härlig finmiddag (nej kommer inte lägga upp recept) med efterrätt och hela kittet. Sen blev det ju lets dance, såklart styrde vi upp röster på Bella. Räknar med att få någon kommentar av någon souss "hur kan du rösta på den nollan?".

Kvällens "grottmoment" kom då Davids SL-kort helt oförklarigt försvann. Han gick berserk i hela lägenheten och skadeglädjen var hög hos mig där jag satt på min stol och njöt av dampet. Men hjälten Henrik Ister Hagström rotade i svebbas väska, där hittade man lite gott och balandat men även Davids SL kort, kvällen var tillfälligt räddad!

Firade detta med en dans:





Sedan gick vi upp några våningar och hälsade på Per-Robin. Där satt bla. Soran Ismail, Jonathan Fagerlund(debuterar i melodifestivalen iår) och någon slags utvikningstjej för Moore. Nu har jag namedroppat duktigt! Vågade inte ta kort på Soran eftersom han blev t.o.m. smålack på att Robin skulle lägga ut en bild på "Gaybloggen" på honom. Sedan öste vi vidare i Stockholms hårda nattliv.


Jonathan Fagerlund


Den stolta Per-Robin

Nu ska jag ut till ekerö och kolla på min kusin Rebeckas fotoutsställning (kanske man får ett plus hos M Cornelius?) sen blir det nog utgång likt förbannat!

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: aik

den där per-robin ser inte ut som nån sosse direkt.

2009-01-18 @ 13:56:29
Postat av: Pedr

hur kan du rösta på den nollan? (kunde inte låta bli)



Haha, den där filmen är fan roligare än våran henrik som bl.a innehåller dom legendariska pistolerna. Ja, så långt kan jag nog tamigfan dra det. Lysnade!

2009-01-18 @ 18:17:16
URL: http://brut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0