Foppa=MoDo, ska man flytta hem?

Denna nyhet var det sjukaste jag varit med om på väldigt länge. Nästan så stort att det kan vara värt att flytta hem för att få se Foppa lira igen.

Var väldigt slö och trött när jag klev upp, men nu när jag läste att han var klar sprang jag runt sthlm ett varv utan att blir trött! Så syrran sthlm marathon kanske inte är så jobbigt trots allt!

Synd för Skröder, jamenar han kommer att ha svårt att vinna poängligan nu!

Men nu är ju frågan om foten kommer att hålla. Tydligen ska foten vara bättre än när han åkte iväg till NHL ifjol så det bådar gott i alla fall! Bara att hålla tummarna.


A dream comes true!


Henrik "Foppa"" Hagström


Kommentarer
Postat av: Annica Lindqvist

Ja, det är ju nästan som man hoppar av lycka här hemma... eller inte :P;)

2009-01-30 @ 14:44:44
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/
Postat av: Månsson

Håller fan med. Besök min blogg. Haha skrev ett roligt inlägg där om detta.

2009-01-30 @ 19:53:56
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0