Bloggkriget.

Som bekant bloggar både jag och David, vi länkar tillvarann för att vara snäll med varann. Men ändå blir det lite utav ett bloggkrig. För min del är det på skoj, inte lika säker på om David tar det på samma sätt. Vi sitter mittemot varann med varsin laptop och om jag har någon fler läsare än honom under en dag spänner han sin hotfulla mördarblick rakt in i mina snälla ögon. Riktigt obehagligt. Jag trodde vi skulle kunna hålla det här på en lagom nivå, men David börjar gå över gränsen nu. Oron av att han ska hoppa på mig och strypa mig med en kudde under natten har lett till flera sömnlösa nätter irad.


Ibland sitter han såhär flera timmar isträck!!!

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Det finns bara plats för en manlig bloggare i denna stad...

2009-01-23 @ 13:19:11
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0