Barrundan

Jag ber om förlåt över att det aldrig blev någon uppdatering igår kväll som jag hade lovat.

Som sagt blev jag och David utkörda av bror mellan 22-01. Så vi åkte in till söder för att hitta någon skön bar där vi kunde sitta och gurgla på.


Detta var lockande men blev ändå dissen trots de "syrliga isterbanden"

Vi landade på samma ställe där vi var ute för någon helg sen. De hade en tv där de visade de snyggast vimmelbilderna de tagit.


Coolt gäng

Men sen fick jag syn på denna bild, då var jag inte lika säker på om de var de "snyggaste" bilderna de la upp.


Jag vet inte.

Kom ni ihåg att den nya innegrejen var att ha sugrör i ölen? Blev den igår igen och vi smög ner sugrör i andras öl för att sprida våran nya och coola grej.


N
iice, eller hur?

Drog på Mc'donken efter, där i kön stod det ett par grabbar efter oss:

-Kolla grabben, värsta jackan, värsta knapparna, värsta hårsvallet.

Var tanken att jag skulle bli sur över det, hmm...? Men jag vände mig ändå om och sade:

-Hörredu grabbhalva, tycker du ska knipa igen innan jag krossar dig med min plånbok!

Sa jag så?
Nej

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: malin

Du skulle ha dragit; "Du, jag är inte såhär lång egentligen, jag står bara på min plånbok" för att sedan krossa dom.

2009-01-29 @ 19:02:15
Postat av: Angelica

Näääe? Var vi med på TV!! ;)

2009-02-01 @ 21:32:38
URL: http://sjusadeles.blogg.se/
Postat av: frida boman

Not okay. varför tracka på oss? jag trodde att mina kakor gjorde oss vänner!!!!!!!!!!

2009-02-01 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0