Vanish!

Jag glömde skriva det och jag tyckte det var grymt viktigt att ta upp så jag gör det nu istället.
VANISH, vilken grej alltså!
I lördags råkade jag spilla rödvin på min vita piké, tänkte åhh nej detta kommer ju aldrig gå bort trots mina skills vid tvättmaskinen. Men sprutade bara på lite vanish ett tag efter olyckan och lät det "gro" in lite sen var det bara att torka bort. Som nytvättad igen! Reklamen stämmer.

Vanish, har svaren på alla i-landsproblem.




Nej jag får inte pengar för detta inlägg. Men i framtiden ska jag skaffa så jag får det för liknande inlägg.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Anonym

...men skicka en förfrågan om de tycker att det är värt att betala - stor, fin bild som, pga det du skriver, kommer att påverka många!!!

2009-02-17 @ 20:24:39
Postat av: Anonym

lite dålig uppdatering på sistone!

2009-02-17 @ 21:50:13
Postat av: Grekor

Pikémannen nr 2?

2009-02-19 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0