Ekeröligan

Igår var min första bloggfria dag sen jag startade denna blogg. Tror det eller ej, men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också så jag hade helt enkelt inte tid att uppdatera igår.

Igår var jag och syrran bjuden till min kusin, Rebecka ute på ekerö blev bjuden på en väldig god middag. Det var skönt att man slapp sitta ensam på alla hjärtasdag.




Fick "BRUUUUUT" som välkomstdrink, det gillade Henrik. Ville ha med kussen på en bild men som ni ser var det i princip omöjligt.


Sista schnitzeln

Vad är det med oss männsikor när ingen vågar ta den sista biten. Är det bara för att man är ödmjuk och överlåter bitet åt någon annan eller är man bara rädd för att folk ska tycka att man är DUM I HUVUDET om man tar den eller tror man bara att det är något fel på den, hmm?


Efter middagen kollade vi på melodifestivalen. Det var mysigt och trevligt men ska tilläggas att vi hade några glas vin i magen därför blev programmet bättre. Man måste ha vinet "Chill out" om man ska kolla på melodifestivalen annars går det exakt lika bra med vad fan som helst.

Bäst var ju helt klart Amy Diamond, blev lite småkär i henne också. Hon fick en röst av mig, mer än så ville jag inte lägga ut på detta super kommersiella program.

Det var länge sedan man hade en lugn helg så denna helg var verkligen välkommen. Får se om man kan hålla sig lugn nästa helg. Fortsättningen följer.



Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Johan

Du påpekar att det är ett "super kommersiellt program." Tänk då om det inte hade sänts i PR! Reklam?!

2009-02-15 @ 16:33:00
Postat av: Henrik Hagström

Jaa alltså det har ju alltid varit kommersiellt. Men nu har det ju blivit ännu värre. Alla dessa röstningsomgångar, enbart för att tjäna pengar.

2009-02-15 @ 16:52:32
URL: http://isterneverforget.blogg.se/
Postat av: Månsson

"Vad är det med oss männsikor när ingen vågar ta den sista biten. Är det bara för att man är ödmjuk och överlåter bitet åt någon annan eller är man bara rädd för att folk ska tycka att man är DUM I HUVUDET om man tar den eller tror man bara att det är något fel på den, hmm?" <-- Ämne totalt saxat ifrån min blogg. 24 december, 08! Fyfan Henke! Jävligt dålig stil!



Amy var för övrigt asbra.

2009-02-15 @ 17:03:54
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Anonym

har frågestund, snälla.. fråga ngt :)

2009-02-15 @ 17:43:54
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: Becka

haha, där var jag snabb:)

2009-02-17 @ 19:07:18
Postat av: Becka

och tack för senast förresten!:)

2009-02-17 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0