Lite allt möjligt

Igår blev d et ingen after work så jag fick lov att styra upp det själv. Mötte upp min kompis Oskar och hans bror Emil för att ta en öl på fredagseftermiddagen. Dom är här för att kolla på AC/DC osv. etc. Men skönt att ta något lugnande efter en lång arbetsvecka.

Sendan drog jag och bror och lirade tennis, jag hade dåligt fokus och damp. Mest på grund av flera tusen i minus i kalorier under denna vecka. Men slutade med vinst för Henrik, kanske för att bror kände sympati och inte ville se sin underbara lillebror må dåligt över en förlust mot en sämre spelare, jag vet inte.


Inga förberedelser räcker, tyvärr!


Speciellt inte mot mina hårt pressade "slicear"



Imorse skulle jag ta min dagliga whiskey. Skulle testa Jack Daniels men den smaka lite konstigt, aldrig smakat en whiskey med inslag av äggsmak.


Någon som kan förklara detta?


Snart kommer Martin "Gåsen" Dehlin hit. Han pluggar här nere för tillfället och klart man vill passa på och träffa en barndomskompis som honom. Oskar och Emil Stattin joinar nog lite senare. Dom skulle bara på någon middag i klass med Nobelmiddagen innan. Blir utgång senare.

Hörs så länge!


Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0