Syrrans blogg uppe!

Goddag kära läsare. Allt bra med er? Jora med mig är det grymt som vanligt, tackar som frågar.

Ne nu ska jag bruka allvar. Det är så att syrrans blogg ligger uppe nu. Ni som inte såg tidigare att jag skrev att hon skulle komma med en blogg så kan jag bara kort berätta att hon bloggar om sina förberedelser inför Sthlm.marathon, mm jag vet idioti att springa det.

Här har ni länken Maria Hagström.

Btw. var hon faktsikt med i DN idag där hon blev intervjuad om Singelliv. DN fick upp ögonen för henne efter senaste nummret av Pockettidningen R där hon förövrigt är delägare i. Det går bra för min syster nu, jag är en stolt lillebror som jobbar på Citymail, hmm.

Länk till artikeln


Henrik Hagström


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åååå. Lillebror söt :-)

2009-02-09 @ 15:49:20
URL: http://topphalsa.se/mariaton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0