Nationalmuseumbesök

Nu har jag jobbat två 10-timmars dagar irad, det är väl okey man drar ju in stashen. Men sen om man ska behöva stressa vidare för att hinna gå på nationalmuseumet, ne det är inte helt okey! Är inte så intresserad av konst men det var ganska kul ändå. Hade trevligt sällskap av Malin Cornelius. Hon kunde ganska mycket av det som fanns där. Hon berättade massa saker kring konstverken och snackade om olika konstnärer och jag låtsades som om jag förstod och visste vad hon snackade om, haha. Måste dock säga att det var lite intressant trots allt.


Synd att jag glömde kameran.

Bakrunden till detta besök är ganska komiskt. Jag och Malin har snackat med varann i ungefär tre år över internet och träffades för första gången för någon vecka sedan. Vi gick och tog en fika på hennes favorit café i Gamla stan. När vi anlände till cafét upptäckte jag något hemskt, jag hade glömt börsen hemma. Så hon fick lov att bjuda mig på fikat, smått pinsamt speciellt när det var första gången vi träffades. Men då tog jag tillfället i akt och sa att jag jag måste bjuda igen såklart, det blev nationalmuseumet. Hade kännt mig lite mer hemma på någon hockeyarena eller dylikt, men det får bli en annan gång!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Hejsan. Jag undrar hur gammal du är.



(Till Samlingen "Killar Som Bloggar") :D

2009-02-28 @ 17:01:37
URL: http://kimza.se
Postat av: Malin

notera att det inte kostade något för mig att gå in, ja hade aldig låtit dig bjuda mig om ja inte vetat det :p sorry my man ;)

2009-03-04 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0