Något fel på mig

Nu är det helg alltså? Niice.

Tror det är något fel på mig. Jag tackade nej till att följa med på afterwork idag. Jag brukar alltid vara på sådant men är lite trött och sliten efter en lång vecka.

Vet ni vad jag gjorde istället?

Jag köpte en pizza på vägen hem. Ungefär 30 minuter senare blev jag svin risig i magen. Kan det vara på grund av pizzan månne? Eller är det bara straffet för att jag inte drog på afterwork? Någon som har en bra förklaring? Fredagen den 13:e?

Nu blir det ju absolut en "lugn" fredagskväll.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: H

Hej!

Läs gärna min blogg :D

2009-02-14 @ 11:37:05
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0