Linda Rosing

Jag tänkte skriva om Rosing men David hann före så kan nu inte göra det. Men ska bara skriva lite kort om mina åsikter om henne.

Eller det behövs inte, räcker väl att man nämner namnet förstår väl alla?


Hmm, blev inte särskilt förvånad när jag fick syn
på den här bilden.



Förresten såg ni idag på tv när kungafamiljen pratade till folket om kronprinssesans förlovning med Daniel? Om inte kan jag bara kort nämna att det var pinsamt. Det var fruktansvärt intränat, och om de inte kom ihåg exakt vad de skulle säga hade de fusklappar i händerna. Sättet de pratade på var ungefär som någon gammal gubbe läste ur en roman. Det var inte okey enligt mig. Men och andra sidan var det ganska komiskt och jag fick mig ett gott skratt i alla fall.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: cohen

Haha aa och det ska man tro på! ;) Nämen säg till om du vill beställa något. Kläder alltså!

2009-02-26 @ 18:35:30
URL: http://sandycohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0