Lång dag.

Det blev en lång dag idag på jobbet. Jag var otroligt seg på min runda, var inte klar förrens vid 17. Då hade jag varit ut i fem hela timmar. Delade på ett helt nytt område och alla lägenhetsportar såg olika ut så fick inget bra flow i delningen. I slutet var jag fruktansvärt less, mest på mig själv för att jag var så grymt seg och dålig. I en av de sista brevinkasten så hör jag igenom dörren en kvinna säga till sin kompis:

-Kommer posten såhär sent? Klockan är ju 17:00.

Jag knackade på och när hon öppnade sa jag:

-Jaa tydligen, DUMDJÄVELHHH!

Sedan skallade jag ner henne och hennes kompis!!!

Sa jag så eller gjorde jag så?
Nej.


Sliten och trött brevbärare i uniformen!


Aja Ister Hagström överlever och kämpar vidare.


Henrik Hagström



Kommentarer
Postat av: Månsson

hahaha ja tydligen!

2009-02-18 @ 23:03:20
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha, festligt om du hade gjort det :D

jag åker till stockholm imorrn!

2009-02-19 @ 17:16:24
Postat av: OSKAR

det var jag som skrev innamn

2009-02-19 @ 17:17:30
Postat av: Den kloke motionären

Tuffa arbetsdagar för dig Ister,det gäller att planera för sådana dagar,dom dyker upp ibland,vad jag menar ta med dig något ätbart ex banan/risifrutti i beredskap.Man lär sig så länge man lever.

2009-02-20 @ 12:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0