Koas - måndagmorgon.

Blev stressigt imorse. Var bara slänga ihop sakerna och dra på sig jackan och löpa iväg för att hinna med "The tvärbanan train". Jag hann med nöd och neppe, annars hade jag kommit någon minut sen till jobbet.

Biljettanten på tåget bad att få se SL-biljetten. Jag började rota i fickan, då känner jag att jag har fått med mig min brors börs. Han hade lämnat den kvar efter vi hade gjort ett jackbyte en dag under helgen. Men sedan hittade jag min biljett. Men då ser jag att det är en gammal biljett jag hade fått med mig som hade gått ut 24 JAN. Då började jag leta i bror börs utan framgång. Blev tvungen att köpa en sms-biljett.

Sedan upptäcker jag att jag har ju med mig mitt SL-månadskort i en annan ficka ändå! Och bror hade sitt månadskort i sin börs. Snacka om kaos, så där gick jag välutrustan med tre biljetter. Som tur är kostar en sms-biljett inte en förmögenhet men kändes smått onödigt att köpa en på något vis, jag vet inte.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Haha. Fan vad kul

2009-02-24 @ 09:12:00
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Månsson

I bloggvärlden måste man vara snabb!

2009-02-24 @ 17:27:40
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0