Helg imorrn

Skönt med fredag imorrn och helg! Ska bara mörda mig upp ur sängen och släpa mig till jobbet och ösa där ett par timmar. Man uppskattar helgen sjukt mycket mer när man har jobbat och slitit i fem dagar.

Det snackas lite löst om att det blir afterwork imorrn, skulle vara ett himla skönt sätt att inviga helgen på.

Skulle ta en bild på mig och lägga ut på bloggen, men det var omöjligt att få någon bra bild. Jag ser ut som en varulv just nu, trött och sliten.

Mina ögon är sjukt känsliga. De blir röda för allting ungefär, trötthet, sol, bad, dusch, fylla och när jag gnuggar sandpapper mot ögat.

Hörs imorgon!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Lunkan

jävla tönt jävla meeeeees :)

2009-02-05 @ 22:53:38
Postat av: Fredrik *Frisören

trevlig blogg!

2009-02-05 @ 23:02:37
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0