FETtisdag lär vara en ordinär rubrik idag skulle jag tro.

Hur har jag klarat FETtisdagen? Jag borde få bra betyg då jag pressat i mig 2½ semla. Isterbloggen vill ge Henrik beröm för det!

Men efter en tre timmars postrunda och ett hårt pass på gymmet borde inte skadan vara allt för livshotande.


Idag upptäckte jag att jag hade gjort en klassiker för personer som nyss flyttat hemifrån. Hade nämligen glömt bort denna mjökliter.



Men Isterbloggen ger beröm till Henrik igen för att det är det första som han har behövts slänga på grund av den orsaken.

Ja när man inte får beröm eller uppmärksamhet av någon annan så måste man hitta på sätt för att få lite bekräftelse.


Men något som var betydligt fräshare var min egen hembakta semla!!! Titt, titt på'n därn!


Mmm, lika god som den såg ut!


Okey, okey 2 för 20 på Coop. Men nybakad var den i alla fall.


Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0