3 över 3

Hejsan souss satt säga!

Jahaja vad ska hända ikväll? Känns lite oklart, men på ett skönt vis på något underligt sätt. Ska bara sitta på min stol och se om ödet tar mig någonstans. Men en sak som är klar är att jag vet att klockan slår 3 över 3 snart. Det är en liten regel som jag och Pedr kommit på, om man ska korka upp ganska tidigt så måste man göra det prick 3 över 3. När folk frågar varför är det enda svaret man kan ge är att klockan är 3 över 3 mycket mer logik än så ligger det inte bakom det.

Man lär sig något nytt varje dag, eller hur?

Viktigt, viktigt att man gör i rätt ordning. FÖRST trolla seddan nyppas.......eller tvärtom.

Man lär sig något nytt varje dag, eller hur?


Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0