Vad händer härnäst?

Min klumpighet/otur fortsätter. Igår satt jag och skypade med tonny. Hade släckt ner helt i rummet så såg inte mycket. Jag fick lov att gå på toaletten, klart att jag fastnar med ena foten i headsetsladden så den slets ur datorn. Micporten gick halvt sönder, det låter förjävligt när jag ska prata via datorn. Kul, kul.

Någon som vet hur mycket det kan kosta om man lämnar in den?

Aja, ikväll blir det fest i alla fall. Det kanske kan muntra upp mig lite efter alla mina fruktansvärda nederlag. Gåsen ska komma hit senare ikväll, han skulle kanske ta med sig någon kompis. Blir nog greeat!

Om det blir festbilder som vanligt?

Absoluuuuut, absoluuuuuuuut!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Är pengar ett problem?

2009-04-18 @ 17:55:40
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0