Olika

Yeees, Slagsmålsklubben ska till Hultsfred! Det blir ett måste att se dem. Nog om det.

Nu är det klart, midsommarveckan kommer jag hem till Ö-vik och hälsar på, "Return of the king". Då hoppas jag att det styrs upp en riktig skön midsommarfest med grillning och Pripps (sommarbärs). Kommer vara "hemma" 1½ vecka så man kommer hinna med lite mer än i påskas, saker som att dricka några fler bärs. Hoppas även på toppen väder så man får uppleva den mytomspunna badstranden "Nyänget" och mjukglass i hamnen. Detta är något jag ser fram emot. Nog om detta.


Brorsan har alltid gillat Inter och jag Milan, blev nog så när syrran jobbade som modell i Milano. Men i alla fall det är inte lätt att vara ett Milanfan i dessa tider men jag gör mitt bästa för att jävlas i alla fall!


FORZA AC MILAN!

Nog om detta!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Kaka sägs vara på gång till Man United!

2009-04-25 @ 10:42:20
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Lunkan

Forza Inter!

2009-04-25 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0