Träning och andra funderationer

Träningen, den ja den, går jävligt bra nu! Är inte lika stark som jag en gång varit men väger några kilo mindre nu, helt enligt planen! Tror Creatinet har ganska stor effekt, även om det är en del psykiskt så hjälper det ju! Creatine kan jag starkt rekomendera för er som tränar mycket. Min gamla naturlärare sa att det var nästan som doping på grund av att det är en prestationshöjare men man kan dricka det med gott samvete, nästan alla elitidrottsutövare använder Creatine och det är i högsta grad lagligt.

Idag på gymmet när jag pumpade hårt på cykeln kommer det en TOJT som tojt som tojt tjej och tar löpbandet framför mig. Shit vad det var svårt att hålla blicken från hennes perfekta rumpa. Blev nästan lite småkär, helt perfekt kropp! Inte för smal inte för "mullig" helt klart en 9,5 av Henrik Hagström. Hon påminde lite om hon som är med i Swingfly fast ännu sötare. Synd att man är så svensk och blyg av sig. Men vafan ska man göra? Känns lite töntigt att gå fram, "Jahapp, går träning bra?" Och det går ju inte dra någon annan konstig inledare på ett gym speciellt inte när hon löper på bandet.

Nä, man kanske skulle tackat ja till raggningskursen jag blev erbjuden helt gratis för några veckor sedan. Då kanske jag hade haft någon plan på hur jag skulle kunna erövra henne.

Menmen nu har jag inte mer tid att grubbla på det där, måste städa och packa nu. Ses och störs i Ö-vik!

Isterbloggen brar vidare!


Henrik Hasgtröm

Kommentarer
Postat av: Månsson

Erövra. Haha! Lovely.

2009-04-08 @ 23:42:06
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Angelica

Vi ses på Harrys på lördag hoppas jag! :)

2009-04-09 @ 14:20:00
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0