Filmad av SVT!

Och så blev man filmad av SVT igår då, HÖ! Först är man med i DN, sedan bara en vecka senare är man med i SVT, nu måste man väl vara på god väg till att bli kändis?

Nämen, om jag måste tala om sanningen så är syrran med i dokument inifrån som SVT sänder. De filmar henne ibland för att hon är singel och deras program ska handla just om singelliv och dylikt. De fick upp ögonen för henne efter att hon och sin kollega skrivit ett nummer om singelliv i Pockettidningen R.

Jag var med och hjälpte henne att flytta igår och då var de där och filmade. Kändes lite töntigt att gå runt där med en massa flyttlådar och ha en kamera rakt i nyllet. Men vad gör man inte för lite uppmärksamhet? Nä, faktum är att jag inte hade en aning om att SVT skulle vara där. Det var ju såklart enbart kärlek som var drivkraften att hjälpa till. Eller snare ett måste, hon är ju trots allt min syrra och det kommer man tyvärr aldrig ifrån! Hon tänker förmodligen likadant, alltså att hon måste stå ut med sig själv.

Syrran hade två tjejkompisar som hjälpte henne med flytten och så hade hon sina två fina bröder. Såklart fick jag och bror bära allt de tunga!!! Vart är jämställdheten där? Tjejer klagar så ofta på att saker och ting inte är jämställt, men varför fick vi bära allt det tunga? Kändes inte helt rätt om man väger in jämställdhet i det hela.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: malinm.se

Haha äh lägg ner.. man ska inte få skuldkänslor för aprilskämt ;P

2009-04-02 @ 21:25:38
URL: http://malinm.se
Postat av: mor

Hon och hennes kollega heter det! Nu kommer jag att hålla efter dig; så kan det gå när man lurar morsan även om det var första april! ..."ska handla" förresten, inte "ska handlar"... Nu är jag hård, men kul det där med syrran som måste stå ut med sig själv. Jämlikhet; nu har du nog fått det hela om bakfoten; jämlikhet är när DU gör ALLT, för du har så mycket att "ta igen"...

2009-04-02 @ 23:19:56
Postat av: Syrran

Hahahahhahahahaha!

För aprilskämtet och för de tunga möblerna.

Tyckte speciellt om när ni bar in min otympliga sekretär. Ni bråkande och kånkande och jag dirigerande, pekar var den skulle placeras. Allra längst in i lägenheten...Såklart.

Helt i sin ordning tycker jag.



2009-04-02 @ 23:27:23
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Den kloke motionären

Hej Ister

Bra jobbat av dig och din bror med att hjälpa syrran med flytten.Det du pratar om jämlikhet det håller jag med om,har egen erfarenhet.

Vi hörs

2009-04-03 @ 11:11:26
Postat av: Månsson

Det finns ingen jämställdhet i detta land. Kvinnor klagar på att de får tvätta kläder men skulle aldrig i helvete klippa det där jävla gräset eller skotta upp den där jävla uppfarten.

2009-04-03 @ 11:30:16
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Månsson

SVARA PÅ MIN FRÅGA NÅGON GÅNG!

2009-04-03 @ 11:32:45
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0