Hemgång.

Nu är resan bokad, till helgen blir det Ö-vik! Ska bli riktigt roligt att komma hem och träffa alla kompisar och andra nära&kära. Det blir nattbuss (807) som avgår 21:00 på onsdagskväll, den är framme vid 04:00 på torsdagmorgon så alla Isterbloggfans vet när ni ska ta emot mig! Var länge sedan jag tog bussen mellan Ö-vik-sthlm, har flygit de senaste gångerna för att slippa de långa och dryga timmarna på bussen men den här gången ser jag faktiskt fram emot resan. Jag ska mysa hela vägen, ska ta med mig en riktgit skön kudde jag kan krama om, men förhoppningsvis sitter det någon fin tjej brevid man kan gosa med istället. Annars har jag ju dotan med mig som överlever 2-3 timmar, blir nog en hel del 2½ men, kanske man slänger iväg något blogginlägg? "Följ Henke LIVE på resan!".

På lördag blir det "Club Carl 54" det vill säga förfest hemma hos mig, det kommer bli helgens höjdpunkt. Alla kompisar som står en nära kommer att dyka upp, kul att alla vill och verkar kunna komma.


Nog om detta, vet ni vad jag gjorde igår?!

Jag diskade så hårt att min kära diskborste gick av!!! Tecken på bra form eller var den för gammal och rutten?
Det lär vara det andra jag nämnde.

Hur ska jag kunna komma över min gamla kära vän?


Du var mitt allt!

Ska de här kunna ersätta? Njaa skulle inte tro det!

Upp till besvis!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Danne

HAHAHAHAH du är nog för stark helt enkelt!

2009-04-07 @ 00:47:37
Postat av: cohen

Du får ta det lite lugnare när du diskar ;o

2009-04-07 @ 13:22:57
URL: http://sandycohen.blogg.se/
Postat av: Idiot

Club Carl 54 känns som årets happening.. Den som missar det har nog inte mkt att leva för kan man tänka. Men samtidigt kommer ju resten av årets festligheter kännas som ett futtigt tårtkalas i jämförelse.. inget ont om tårta, men så känns det.



Tagga upp nu för helvete!

2009-04-09 @ 09:43:30
Postat av: Henrik Hagström

Hehe bra att du är taggad Hamberg! Det gillas! :)

2009-04-09 @ 12:09:56
URL: http://isterneverforget.blogg.se/
Postat av: Idiot

Är man inte taggad kan man lika gärna ligga hemma och suga tumme.. eller något annat för den delen.. Arboga 10,2an ligger på värmning!

2009-04-11 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0