Svar på Frågestund!

Kommer du blir kvar i Stockholm forever?
Svar: Hmm svårt att svara på! Men jaa! (det får framtiden utvisa)


Vad är det värsta med Stockholm?
Svar: Stå ut med fjårtisgäng på tunnelbanan. Den är dryg!


Nu när du ska blogga på Nisses sida kommer du bli dryg då?  Och kommer du skriva om hajar?
Svar: Som sagt, ett lyckat Aprilskämt! Men vem vet, om jag börjar skriva om hajar kanske det blir verklighet?

Vad tar du helst av; En jävligt god subwaymacka eller ett hejs på sejs?
Svar: Haha, lättaste frågan hitintills. Även fast det är sjukt lätt för mig att ta hejs på sejs så väljer jag såklart "hejs på sejs"

Vad har du för framtidsplaner?
Att inte bli uteliggare.Gillar att ha höga mål.

När kommer du hem och hälsar på?
Kommer hem nästa torsdag, ska bli riktgit roligt att komma hem och träffa alla!

När flyttade du från Övik?
6:e Januari för att vara exakt.

Tips på bra uteställen i Övik?
Hmm, det är himla svårt att säga, för ställerna i Ö-vik byter åldergräns från höger till vänster men som jag har förstått det är det Harrys som är inne nu, kanske Liquid om man är under 21.

Vilka vinner allsvenskan?
Då förmodar jag att du menar hockeyallsvenskan, det blir väl samma visa som iår: Leksand. Närå, du lär mena i fotboll, hmm David sitter här brevid och skriker Elfsborg så det får väl bli mitt svar så han lugnar ner sig lite!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

ELFSBOOOOOOOOOOOORG!

2009-04-03 @ 22:20:26
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Lunkan

IFK Göteborg?

2009-04-03 @ 22:47:51
Postat av: aik

elfsborg???

2009-04-04 @ 10:21:25
Postat av: Angelica

Liquid. . hahahahhhahahaa.

2009-04-07 @ 16:50:13
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0