Antiklimax växte till ett skönt klimax.

Jahaja, kvällen kunde inte börja med mer antiklimax. Jag och Gåsen drog och spelade poker med ett privatpokergäng. Det tog mig 30 minter att ta mig dit, jag köpte in och åkte ut efter 20 minter p.g.a. riggen sen åkte jag hem direkt, funderade på skjuta mig själv men hade tyvärr ingen pistol på mig. Drog till syrrans lägenhet eftersom bror  hade bjudit sin flickvän på middag hemma hos oss och jag skulle helst inte vara hemma men jag hade bra sällskap av Sverigamactehn i hockey-vm. Gåsen åkte ut lite senare, dock inte han heller "in the money" han joinade mig hemma hos syrran. Sedan drog vi in till stureplan, vi hamnade på fjårtis Laroy. Ganska bra ös där men omöjligt att var på maindansgolvet. Där det var tjockt med folk och det luktade dessutom tonvis med svett.

Vi fick nöja oss med det lilla dansgolvet, där vi dansade med Kenza och hennes gäng. Var riktigt bra ös. Jag lärde mig nästan att ta ett riktgit handslag på "blattiska" av en av hennes killkompisar, men jag lyckades aldrig riktigt. Vet inte om det var positivt eller inte.

Jag (Isterbloggen) kände mig för stor och för stolt för att ta bild på Kenza så jag bad Gåsen ta bild på henne.

Gåsen - "Vem är det?

Henrik - "Den där snygga tjejen med jeansjacka"

Gåsen - "Okej det fixar jag"

Jaså?

Okey hon var snygg men DETTA ÄR INTE KENZA GÅS! SOPA!


Aja det var en rolig kväll med många snygga tjejer med i bilden! Men det är trist när en tjej är intresserad av en och så är man mer intresserad av hennes kompis. Då är det i princip kört att få hennes kompis eftersom hon som verkar intresserad av en drar bort hennes kompis så fort man närmar sig henne. Thats life menar Isterbloggen och ett i-landsproblem helt klart!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: asd

Tjejen på bilden var ful

2009-04-26 @ 12:17:41
Postat av: Gåsen

Du glömde lägga till att vi blrev erbjudna att joina din älskling Kenza när dom skulle dra vidare. Iofs så bangade du så det kanske inte är nått att skryta med.



P.S. tjejen på bilden nekade aldrig till att hon var Kenza D.s.

2009-04-26 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0